Servis
Pro naše zákazníky nabízíme několik možností zajištění servisních služeb. Zajišťujeme běžný servis počítačů, tiskáren, počítačových sítí včetně nastavení internetu, instalaci antivirových a zálohovacích programů a dalších aplikací.
Zajištujeme samozřejmě servis našich softwarů a námi dodaného hardwaru. V případě servisu našeho softwaru či hardwaru, zejména pokladních komponent, umíme nabídnout nadstandardní servisní podmínky.
Standardní servis je realizován zásahem na místě nejpozději do 3 pracovních dnů.
Je zjištěna závada a navrženo optimální řešení problému.
Protože ale většina hotelů, penzionů, restaurací, prodejen či heren má provozní dobu prakticky neustále, nabízíme rozšířenou servisní službu – TOP SERVIS. Při využívání této služby garantujeme zásah a zprovoznění Vašeho systému (třeba i zápůjčkou náhradního vybavení) nejpozději do 24 hodin (je to maximální doba, zpravidla to bývá jen do několika hodin).
Za takový zásah technika je účtováno pouze cestovné na místo opravy. Dále poskytujeme zákazníkům zdarma upgrady našeho softwaru, slevy na školení a konzultace a také speciální telefonní číslo HOT LINE, které je jim k dispozici.
Další rozšířenou službou je softwarová podpora našich softwarů – SOFT SERVIS. Tato služba Vám garantuje zdarma veškeré upgrady a on-line nebo telefonickou podporu při problémech i mimo běžnou pracovní dobu. Máte k dispozici rovněž číslo HOT LINE.