EET
Rádi bychom Vás informovali o připravenosti programů naší společnosti na Elektronickou evidenci tržeb (EET).
Evidenční povinnost dle zákona o EET pro provozovatele stravovacích zařízení vzniká 1.prosince 2016.
Od 1.září 2016 je možné požádat o autentizační údaje na portál, kde si následně zaevidujete své provozovny a vygenerujete certifikát/y. Autentizační údaje získáte buď elektronicky na daňovém portálu nebo osobně na finančním úřadě. Vygenerované certifikáty poté nahrajete do pokladního programu (RestINES nebo ShopINES), který musí být v nejnovější verzi (2016.5.x) s modulem EET.
Od 1.listopadu 2016 budete mít možnost si otestovat funkčnost pokladny a certifikátů a jak již bylo napsáno, od 1.prosince 2016 musíte tržby evidovat elektronicky.
Přestože vše bude připraveno tak, abyste to zvládli sami, budeme, jak je naším dobrým zvykem, připraveni pomoci ve všech krocích zavádění EET těm, kteří si nebudou vědět s některým krokem rady. Předpokládáme, že všechny potřebné úkony půjdou dělat vzdáleně pomocí internetu a vzdálené správy.
Naše společnost a její programy RestINES či ShopINES, které nyní používáte, jsou na vzniklou situaci připraveny. Již dnes nám evidence funguje na zkušebních serverech, které pro účely testování vývojáři a programátory zřídila Finanční správa. Konečná verze programu a modulu pro EET bude k dispozici v říjnu, neboť nyní ještě dochází k různým úpravám ze strany Finanční správy. Doporučujeme instalovat aktualizace a modul EET již během října a v listopadu vše otestovat.
Ceník aktualizací a modulu EET najdete níže.